کار در سفر در جزیره هرمز 🏝️

 

📍مجموعه هتل ساحل سرخ جزیره هرمز📍 برای تکمیل کادر خو در بخش هتل و یا رستوران کارمند خانم می پذیرد. شرایط کاری بصورت زیر هست:

✔️ سوئیت جهت اقامت بصورت اشتراکی با همکاران

✔️غذا

✔️حقوق مکفی

✔️شرح کار : بصورت کار در رستوران یا خانه داری هتل

✔️با توجه به اینکه کار در هرمز بصورت فصلی هست. در ماه هایی که جنوب مسافر زیاد هست کارمند می پذیریم

بزرگترین چالش پیش پای کسانی که دوست دارن همیشه در سفر باشن، بحث کار کردن هست. خیلی از کسانی که در دنیا مشغول سفرهای طولانی هستن، یاد گرفتن که چجوری کار در سفر انجام بدن.

 

کار در سفر هرمز

چند مورد از مواردی که می توان به عنوان کار در سفر در نظر گرفت رو در اینجا بررسی می کنیم:

🤩۱. تولید محتوا 👈 شما با داشتن حتی یک گوشی هوشمند میتونید در سفرهاتون عکس و فیلم یگیرید و در مورد جاهایی که میرین، سفرنامه یا راهنمای سفر بنویسین. یا اینکه ویدیو تولید کنین. اگر یک لپ تاپ سبک و کوچیک هم داشته باشین شاید خیلی سرعت عمل شما بالاتر بره.

🤩 ۲. ترجمه و تدریس زبان 👈 اگر زبان انگلیسیتون خوب باشه، میتونید کارهای ترجمه انجام بدین یا توسط پلتفرم های اموزش انلاین، تدریس کنید. حتی سایت های خارجی زیادی هست که اگر بتونین یک حساب بانکی خارجی باز کنید ، میتونین کارهای ترجمه و تدریس از کل دنیا پیدا کنین. اگر چند زبان بلد باشید کارهای بسیار بیشتری پیدا میکنین و حتی درامد دلاری پیدا میکنید

🤩 ۳. داشتن کانال یوتیوب 👈 سفر کردن به دل طبیعت و بازدید از جاهای خاص دنیا این امکان رو میده که بتونین فیلم های جالب و خاص بگیرین و به این ترتیب کانال پر بازدیدی داشته باشین. درآمد یوتیوب درآمد بالا و دلاری هست.  

🤩 4. کار در رستوران و کافه 👈  اگر اشپزی بلد باشید، مخصوصا غذاهایی که در کشورهای مختلف طرفدار داره یا سالاد و دسر های مختلف، یا حتی کارهای کافه بلد باشید و تهیه انواع قهوه و غیره، میتونید در اقامتگاه ها یا رستوران ها و کافه ها کارهای کوتاه مدت انجام بدید. یادمه چند سال پیش در سواحل گوا در جنوب هند، یک دختر روسیه ای دیدم که ۵ ماه در روسیه تور لیدری میکرد و ۷ ماه میومد هند، شب ها در یک کافه رستوران کار میکرد و روزها به مسافران روس زبان، به بچه هاشون اموزش انگلیسی میداد و بقیه اوقات از سواحل زیبا و افتاب جنوب هند لذت میبرد

🤩 5. برنامه نویسی و طراحی سایت

🤩 6. طراحی اپلیکیشن و پشتیبانی ان ۶. اجرای موسیقی خیابانی در سفر

🤩 ۷. نقاشی و طراحی در سفر فروش نقاشی ها و یاروی دیوار اقامتگاه ها و کافه ها و ……

شما میتونید به خیلی موارد دیگه هم برای کار در سفر در جنوب فکر کنید، مخصوصا کارهای کوتاه مدت. لازم هم نیست حتما حقوق بگیرید، شاید همین که اقامت و غذای شما رایگان بشه، کمک خیلی بزرگی باشه، حداقل برای شروع. 

پست های مرتبط

معرفی بهترین رستوران

معرفی 1+4 رستوران 🍔 تاپ! در جزیره هرمز

مسلما هر کی سفر میره دنبال یه رستوران خوب🍔 با غذای خوب و محیط خوب هم میگرده. برای معرفی 4+1 رستوران تاپ جزیره هرمز با ما همراه باشین.

 

مهمترین ویژگی های کافه رستوران خوب در جزیره هرمز رو بررسی می کنیم:

 

1- کیفیت غذا و خدمات: وقتی داریم پول پای غذا میدیم مسلما طعم، تازگی و کیفیت غذا برامون بسیار مهم میشه. و در واقع مهمترین ویژگی رستوران هست. مسافرها انتظار دارن که غذاهای جزیره هرمز تنوع دریایی داشته باشه و برای کسانی که غذای دریایی نمیخورن خورشت و کباب هم توش باشه. بعضی ها هم که گیاه خوار هستن و وجود غذای گیاهی در منوی رستوران بسیار مهمه. غذاهای جزیره هرمز

 

رستوران رد بیچ بهترین کیفیت غذا ها رو چه دریایی چه غیر دریایی ، انواع ساندویچ و خوراک، کافه و قلیون و … رو به مسافرها ارائه میده و گزینه اول مسافرها هست.

 

2- فضای خوب ،دنج، و راحت: وجود یک فضای راحت و آرامش بخش، فضایی که ساعت ها توی اون بشینی و از غذا خوردنت لذت ببری و همچنین بتونی عکس های خوبی در اون بگیری خواسته هر مشتری هست. کافه رستوران رد بیچ بی شک بهترین فضا و محیط رستورانی رو در جزیره هرمز داره.

 

3- سرویس دهی خوب پرسنل: رفتار خوب، خوش برخوردی و سرویس دهی خوب رستوران از مهمترین نکات هست. اینکه رستوران زیادی شلوغ نباشه و به قول معروف پذیرایی خوبی داشته باشه. باز هم کافه رستوران رد بیچ در سرویس دهی نامبر وان هرمز بشمار میاد.

 

 

4- قیمت مناسب: توی مسافرت بیشتر از هر زمان دیگه ای لازمه تا بتونیم هزینه هامون رو کنترل کنیم و به قیمت ها اهمیت بدیم . مجموعه هتل رستوران ساحل سرخ فکر اقتصادی ترین منو ها رو برای مشتری هاش کرده و خوشبختانه حواری (پلو مخلوط) هرمزگان همیشه یه غذای خوشمزه و اقتصادی هست. 

 
 
بیشتر بخوانید
اقامتگاه در جزیره هرمز

5 اقامتگاه برتر جزیره هرمز

اقامتگاه خانه مادر حسن یک اقامتگاه فانتزی و با قیمت مناسب در جزیره هرمز هست که میزبانان خونگرم و صمیمی داره.
اقامتگاه خانه مادر حسن در جزیره هرمز
اقامتگاه خانه مادر حسن
جزیره هرمز
خانه ساحلی وارم: نام قشنگ، معماری زیبا و نزدیکی به امکانات شهری از نکات برجسته این اقامتگاه هست. ظرفیت 7 نفر دارد.
خانه وارم جزیره هرمز
خانه ساحلی وارم
جزیره هرمز
هتل هورموز در همسایگی اسکله هست. رستوران و کافی شاپ هم در مجموعه خودش داره. و گزینه شیکی هست .
هتل هورموز
جزیره هرمز
اقامتگاه ماجرا: اقامتگاه پر ماجرای ماجرا بسیار معماری قشنگی داره و در کنار دریا هست و از نظر قیمتی بالا بشمار میاد.
اقامتگاه ماجرا
جزیره هرمز
اقامتگاه هتل ساحل سرخ: مجموعه ای کامل از سوئیت ها و اتاق ها با بودجه ها و قیمت های مختلف

 

ویژگی اقامتگاه خوب 🏦 🏨 در جزیره هرمز

اقامتگاهی در جزیره هرمز خوب بشمار میاد که ویژگی های زیر رو داشته باشه:

1- تمیز بودن : یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای همه ما مهمه تمیز بودن اقامتگاه هست. رخت خواب تمیز، سرویس بهداشتی تمیز، اتاق جارو شده و … با وجود پرسنل زحمتکش، سوئیت هتل ساحل سرخ همیشه نظافت میشه و رخت خواب ها عوض میشه.

2- خنک بودن : با توجه به اینکه جزیره هرمز در خلیج فارس و منطقه گرمسیری قرار گرفته پس وجود یک تهویه خوب و مناسب از مهمترین ویژگی های یک اقامتگاه خوب در جزیره هرمز بشمار میاد. تمام واحد های هتل ساحل سرخ به کولر اسپلیت مجهز هستن.

3- نزدیکی به مراکز خرید و امکانات شهری: بسیاری اقامتگاه ها 🎀 🏩  در هرمز هستن که خودشون امکانات خوبی دارن ولی خارج شهر هستن و امکاناتی مثل سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی که نیاز مسافرها هست رو در نزدیکی خودشون ندارن. هتل ساحل سرخ در منطقه شهری قرار گرفته و به میدان امام که مرکز شهر هرمز هست نزدیکه.

4-داشتن محوطه و محلی برای بیرون اتاق نشستن: در حیاط مجموعه هتل ساحل سرخ میز صندلی و تخت برای نشستن و استراحت مسافرها قرار داده شده. 🏩 💒

5- داشتن رستوران و امکانات غذاخوری داخل اقامتگاه: این یکی از نکات مهمی هست که خیلی مسافرها موقع رزرو به اون توجه نمیکنن. خانه های محلی و حتی بسیاری از اقامتگاه های بومگردی از این امکانات بی بهره هستن. ولی مجموعه هتل ساحل سرخ مجموعه ای از اتاق های اقتصادی و سوئیت وی آی پی هست که یک کافه رستوران بزرگ هم در کنارشون هست که بهترین امکانات و خدمات رو به مسافرها ارائه میده.🏩 🏪

6- قیمت مناسب: مسلما در کنار همه امکانات خوب برای هر مسافری قیمت هم فاکتور مهمی هست. هتل ساحل سرخ هرمز مناسب ترین قیمت ها رو حتی در پیک شلوغی سال به مسافرها ارائه میده. 🌸☕

جریان اقامتگاه ماجرا چیه؟

اقامتگاه ماجرا که چندین جایزه معماری هم برنده شده،چند سالی هست که به یکی از مراکز تفریحی و لوکیشن های عکاسی در جزیره هرمز تبدیل شده. وجود گنبدهای رنگی رنگی در جزیره رنگین کمان هرمز علت خاص بودن و معروفیت این اقامتگاه هست. البته اقامتگاه ماجرا از محیط شهری دور هست و هزینه بالایی داره ، ولی به هر حال گزینه خوبی برای سر زدن و عکاسی در هرمز بشمار میاد!!!!!

در پایین لیستی از بهترین اقامتگاه های مجموعه هتل ساحل سرخ هرمز رو با امکانات کامل مشاهده می کنین

اتاق دو نفره سرویس دار
600,000تومان/شب

اتاق دو تخته با سرویس اختصاصی مستر دار

شهر هرمز, استان هرمزگان, ایران
  • 1 اتاق خواب
  • 1 حمام
  • 2 مهمانان
  • اتاق سرویس دار
hormuz
اتاق دو تخته
450,000تومان/شب

اتاق دو تخته

جزیره هرمز, استان هرمزگان, ایران
  • 1 اتاق خواب
  • - حمام
  • 2 مهمانان
  • اقامتگاه اقتصادی
hormuz
قیمت اقامتگاه در هرمز
550,000تومان/شب

اتاق سه تخته – تمیز و اقتصادی

جزیره هرمز, استان هرمزگان, ایران
  • 1 اتاق خواب
  • 1 حمام
  • 3 مهمانان
  • اقامتگاه اقتصادی
hormuz
اتاق 6 تخته - اقامتگاه تمیز و اقتصادی
800,000تومان/شب

اقامتگاه 6 تخته با سرویس بهداشتی اختصاصی

جزیره هرمز,استان هرمزگان, ایران
  • 1 اتاق خواب
  • 1 حمام
  • 6 مهمانان
  • اتاق سرویس دار
hormuz
سوئیت هتل ساحل سرخ
800,000تومان/شب

سوئیت اختصاصی بسیار تمیز 🛌

جزیره هرمز, استان هرمزگان, ایران
  • 1 اتاق خواب
  • 1 حمام
  • 6 مهمانان
  • اتاق سرویس دار
hormuz
سوئیت لوکس هتل ساحل سرخ هرمز
1,500,000تومان/شب

سوئیت VIP – لوکس ترین و دنج ترین در جزیره هرمز

جزیره هرمز, استان هرمزگان, ایران
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 8 مهمانان
  • اتاق سرویس دار
hormuz
بیشتر بخوانید

تور هوایی جزیره هرمز همه روزه

یکی از بهترین گزینه ها برای تور جزیره رنگین کمان هرمز  سفر هوایی 🚀

بیشتر بخوانید

Comments

Popular posts from this blog

اقامتگاه سه تخته